Gyakori kérdések a kiemeléssel kapcsolatban

| 2016-01-05

Gyakori kérdések, melyek felmerülhetnek a kiemeléssel (előresorolás) kapcsolatban.

1, Mennyibe kerül?
A kiemelés ára a választott csomagtól függ. A Prémium fül (fiókodon belül) alatt kattints a kiemelni kívánt hirdetésre, a felugró ablakban tájékozódhatsz az aktuális árakról.

2, Nem látom a kiemelt hirdetésem
A nextapro.hu találati listájában maximum 3 kiemelt hirdetés jelenik meg egyszerre. Ha ennél több kiemelt hirdetés
van, akkor oldaltöltésenként cserélődnek a megjelenített hirdetések. Ezért fordulhat elő, hogy egyszer-egyszer nem látod a hirdetésed.

3, Ingyen is van lehetőség előresorolásra?
Igen, ha egy hirdetés elérte a 7 napos kort, akkor ingyenesen előresorolható a fiókodból. Erről automatikusan értesítő emailt küldünk.

4, Hogyan kapok számlát a kiemelésről?
Az elkészült számlát PDF formátumban van lehetőséged letölteni.
A sikeres fizetésről e-mailben értesítünk, ebből a levélből közvetlenül elérhető a számla (link).
A tranzakcióidat és a készült számlákat bármikor megtekintheted a fiókodban, a Prémium fülön, Fizetés/Számlák
gombra kattintva is.

5, Biztonságos a fizetés?
Igen, mivel a fizetési folyamat az OTP Bank maximálisan védett fizetőoldalán zajlik, a Nextapro.hu rendszere nem fér hozzá a banki oldalon megadott bankkártya adatokhoz.
Mi csak visszaigazolást kapunk a tranzakció sikerességéről.

6, Módosíthatom a kiemelt hirdetést?
Igen, a kiemelést árát és időtartamát ez nem befolyásolja.